Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
5020320555   L'ensenyament de la comprensió lectora
2019-2020   Assessorament. Educació Infantil
  
   15/10/2019 - 6/2/2020 (21 hores) de 12:30h a 14:00h
   ESC Vila-romà
   c. Riera, 29-31 (Palamós) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Suports i Recursos Lingüístics
  
  
  
Tipus activitat   AIL3 L'ensenyament de la comprensió lectora
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019
   DATA INICI PROVISIONAL
  
Descripció i   Metodologia:   L’ensenyament del procés lector i les estratègies de comprensió lectora.
  
Objectius   Planificar activitats de lectura on s’identifiquin els tres moments del procés lector: abans, durant i després.
Incorporar a la pràctica docent recursos didàctics per ensenyar les estratègies de comprensió lectora.
Planificar activitats de comprensió per fomentar l’autonomia de l’alumnat en la lectura.
  
Continguts   El procés lector.
Estratègies de comprensió lectora.
Nivells de comprensió.
Models d’intervenció docent.
Continguts i instruments per a l’avaluació de la comprensió lectora (què i com avaluar-la).
  
Formador/a   Formadora AIL
  
Avaluació   Veure qüestionari GTAF.
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats de lectura amb les orientacions donades al taller (enviat a Barcelona).
Propostes per a l’elaboració d’acords de centre.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
  
Persones  destinatàries   Mestres d'educació infantil i mestres de cicle inicial.
  
E-mail   crp-baixemporda@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   15/10/2019   1230   1400 
 Sessió 2   dijous   24/10/2019   1230   1400 
 Sessió 3   dijous   07/11/2019   1230   1400 
 Sessió 4   dijous   21/11/2019   1230   1400 
 Sessió 5   dijous   09/01/2020   1230   1400 
 Sessió 6   dijous   23/01/2020   1230   1400 
 Sessió 7   dijous   06/02/2020   1230   1400 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent