5020320555 |
L'ensenyament de la comprensió lectora |
2019-2020 |
Assessorament. Educació Infantil |
|
|
|
15/10/2019 - 6/2/2020 (21 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Vila-romà |
|
c. Riera, 29-31 (Palamós)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
AIL3 L'ensenyament de la comprensió lectora
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
L’ensenyament del procés lector i les estratègies de comprensió lectora.
|
| |
Objectius |
Planificar activitats de lectura on s’identifiquin els tres moments del procés lector: abans, durant i després.
Incorporar a la pràctica docent recursos didàctics per ensenyar les estratègies de comprensió lectora.
Planificar activitats de comprensió per fomentar l’autonomia de l’alumnat en la lectura.
|
| |
Continguts |
El procés lector.
Estratègies de comprensió lectora.
Nivells de comprensió.
Models d’intervenció docent.
Continguts i instruments per a l’avaluació de la comprensió lectora (què i com avaluar-la).
|
| |
Formador/a |
Formadora AIL
|
| |
Avaluació |
Veure qüestionari GTAF.
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats de lectura amb les orientacions donades al taller (enviat a Barcelona).
Propostes per a l’elaboració d’acords de centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació infantil i mestres de cicle inicial.
|
| |
E-mail |
crp-baixemporda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
15/10/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dijous |
24/10/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dijous |
07/11/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dijous |
21/11/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dijous |
09/01/2020 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
dijous |
23/01/2020 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dijous |
06/02/2020 |
1230 |
1400 |
|
| |